Wednesday, March 29, 2006

Pengalaman aku ngan Cikgu Rina



Aku ni tak pandai cerita, tapi ni aku ceritalah, turn aku lak camner aku memantat cikgu Rina.
Lepas Jai keluar dari bilik tu, aku nengok dia tersengih jer…puas la…tu…
Aku lak…nyer turn… Ni first time aku nak memantat cikgu Rina….debar gak…nak rasa pantat dia , selama ni aku dengar jer cerita dari Boy.

“’Kai…ko jangan lama-lama, 2 round cukup….aku pas ni.,..” Boy yang ngah hisap rokok, sound aku.

Bila aku masuk dalam bilik air tu…rupanya cikgu Rina masuk bilik air jap…
Jadi aku pun duduk ajelah kat katil. Hampir lima minit baru dia keluar bilik air dengan hanya berkemban tuala kecil jer. Batang aku pun mulalah bangun.

Aku dapat lihat betapa putihnye peha cikgu Rina. Pastu tu, mata aku tak lekang dari memandang teteknya itu. Mana tidaknya, celah alur tetek dia aku nampak sexy habis. Giler habis batang aku tu. Tercacak bukan main keras lagi.

Apabila dah tak tahan rasanya, aku menghampiri cikgu Rina dan mencapai tangannya. Puhhh... punyalah lembut jari dia. Memang sedap kalau disalutkankan pada konek aku. Apa lagi, aku pun buatlah macam tu.

Perlahan-lahan dia buka zip seluar sekolah aku. Aku tengok muka dia agak terkejut bila batang aku yang gak besar dari saiz umur aku, tertonjol tegak berdiri keluar dari celah zip seluar.
“Hehehee…mesti cikgu tak sangka batang anak murid dia sebesar tu” kata aku dalam hati.

Pastu seluar sekolah aku terlondeh, seluar dalam memang aku tak pakai, sebab senang steam bila nengok cikgu Rina kat sekolah.

Perlahan-lahan cikgu Rina pegang dan meramas batang remaja aku. Mungkin dia agak terperanjat ngan ketegapan batang yang baru berusia 17 tahun ni kot. Heheheh…

Berdenyut denyut konek aku bila jari jemari cikgu Rina melingkari konek aku. Kemudian dia seolah olah cuba nak lepaskan jarinya dari situ. Tapi.... cubaannya tu terlalu lemah. Mudah saja hasrat itu aku menafikan. Lama kelamaan dia nampak macam sudah mengaku kalah. Berjaya juga aku memukau ketaatannya.
Lepas tu barulah aku berani suruh dia jilat konek aku. Pada mulanya dia mengeleng gelengkan kepala sebagai isyarat tak nak. Pada masa tu cikgu Rina sedang berdiri. Perlahan lahan aku pun tekan bahunya ke bawah sampai dia terpaksa melutut di depan kangkang aku. Masa tu mulutnya betul betul separas dengan konek aku. Jaraknya pula tak sampai 10 cm.

Aku pegang kepalanya kemas kemas. Kemudian aku tarik kepala cikgu Rina merapati konek aku. Bibirnya ku gesel geselkan pada konek aku. Semakin lama semakin kasar ku lakukan. cikgu Rina cuba membuka mulutnya sedikit untuk mengatakan sesuatu. Tapi tak sempat suaranya keluar, aku dah sumbatkan kepala konek aku ke dalam mulutnya yang terbuka itu. Bila kepala konek dah masuk, jawabnya senanglah aku membenamkan keseluruhan konek aku tu ke dalam mulutnya. Pipi cikgu Rina nampak terkemut-kemut kerana mulutnya terpaksa menerima muatan konek aku.

Mula mula tu dia nampak macam kena paksa aje. Kadang kadang dia cuba tertindak untuk bebaskan mulutnya dari terpaksa kulum konek aku. Tapi cubaannya tu memanglah gagal sebab kepala cikgu Rina memang dah aku pegang kemas. Cukup seronok tengok muka cikgu yang paling cantik kat sekolah tu terpaksa berputingkan konek aku kat mulutnya.

Lama kelamaan barulah aku rasakan ada respon yang terbit dari kerelaannya sendiri. Agaknya rasa konek aku tu dah mula serasi dengan selera mulutnya. Maka aku pun perlahan lahanlah melepaskan kepala cikgu Rina yang kemas aku pegang tadi. Tapi mulutnya masih juga setia pada konek aku. Aku mengorak senyum bangga. cikgu Rina kini sudah sangat menyukai konek aku. Bercerup cerap bunyi kerakusan cikgu Rina menghisap konek aku.

"Pandainya cikgu kulom! Cikgu suka ke?" cikgu Rina pun terangguk angguk mengakuinya. Aku pun ceritakan yang aku dah lama stim sejak dari tadi. cikgu Rina hanya mampu tersenyum kerana sibut menjilat tempat keluar air kencing aku tu. Stim gila aku dibuatnya.
"cikgu ni jenis yang suka seks. Betul tak?" Tanya ku lagi. Pantas dia menganggukkan jawapan.
Sambil itu tangan aku mula meraba tualanya untuk dilucutkan. cikgu Rina tidak membantah.

Malahan diam seakan memberikan kerjasama bagi memudahkan kerja aku. Maka terlambaklah sepasang tetek dan puting yang menghiasai kemuncaknya.

Tak lama kemudian tualanya pun terpisah dari tubuh. Dengan itu bertelanjang bulatlah cikgu idaman aku tu. Aku nampak pantat dia yang tembam dan ader bulu-bulu halus yang sangat sedikit jumlahnya. Memang berselera aku tangok pantat cikgu Rina. Tangan aku pun mulalah meraba pantat dia.

Lama-lama dia memperhebatkankan kuluman ke atas konek aku. Masa tu konek aku bagaikan menjerit jerit kerana dah tak larat lagi nak tanggung didihan air mani yang dah membuak buak.
Namun sempat juga aku memasukkan dua batang jari aku ke dalam pantat cikgu Rina. Aku benamkan jari aku tu sambil korek korek lubang pantat dia. Air dia punyalah banyak. Sampai meleleh kat jari aku dibasahi air pantatnya.

Entah bila air mani aku keluar, aku sendiri pun tak sedar. Tau tau saja, tekak cikgu Rina dah berdegup degup menelan air mani ku. Dah dua minggu aku tak melancap. Jadi memanglah likat dan pekat air mani aku tu. Banyaknya jangan katalah lagi. Dalam tempuh seminit tu, entah berbelas kali cikgu Rina terpaksa meneguk air mani aku tu!

Bila dah selesai round pertama, aku lepak sikit. Batang pun dah chreet …
So…aku pun mula sessi warm up balik ngan romen2 cikgu Rina, just nak kasi batang ni…keras balik.

Bibirnya yang merah merkah tu aku kucup bertalu talu. cikgu Rina pun diam aja penuh kerelaan. Di dalam keadaan bertelanjang bulat, kami ghairah berkulum lidah di antara satu sama lain. Selama beberapa minit kami leka beromen sebegitu rupa.
Bayangkanlah bertuahnya aku bila dapat romen muka idaman budak lelaki di selolah aku tu. Muka cikgu Rina yang cantik jelita tu aku cium dan jilat dengan sesuka hati. Lepas muka, kat tengkok pula aku kerjakan. Terkuyu kuyu mata cikgu Rina. Mulutnya tercunggap cunggap.

Nampaknya dia memang suka dikerjakan macam tu.
“hmmmm…please…slow” dia merayu kat aku bila mulut aku tak lepaskan bibir dia bertalu-talu. Aku tak nafikan aku rakus masa menikmati kejelitaan wajah dia ni.

Aku nampak kat leher dia ada kesan love bite dua tiga, ini mesti Jai nyer love bite yang baru memantat tadi. Siak ko Jai.

Perlahan lahan ku tarik tangan cikgu Rina, aku tolak cikgu Rina sampai terlentang di atas tilam. Terkangkang kangkang dia terbaring di situ.

Mata aku terpukau pada ketembaman pantat cikgu Rina. Ianya nampak sungguh bersih dan cantik walaupun ramai budak-budak ragbi dah memantat pepek dia ni.
"Purghh…memang class pantat dia ni…..steam konek aku ni." Bisek hati kecil ku.

Masa tu gelodak syahwat aku dah mula naik ke kepala. Aku pun pantas meniarap di atas badan
cikgu Rina. Tak sedikit pun dia menyuarakan bantahan. Mulut aku bertaut dengan mulut cikgu Rina. Bersiut siut bunyi permainan mulut kami berdua. Ianya lantang bergema di dalam kamar tidur berkenaan. Bila ku lepaskan mulut aku, lidah cikgu Rina yang kemerahan tu terjulur julur melewati bibirnya sendiri. Amat geram ku lihatkan keadaan lidahnya yang sebegitu lembut dan bersih. Aku pun layanlah geram aku tu. Aku cium dan kucup lidah yang terjulur itu. Aku jilat dan sedut di situ semahu hati ku. cikgu Rina mengeliat bagai nak gila bila kena penangan rakus aku tu. Tangan aku lak, sambil tu mengorek-ngorek lubang pantat dia. Sesekali, meramas tetek dia.

Lepas tu aku duduk di sisi cikgu Rina. Mata aku ghairah menikmati hidangan sekujur tubuhnya. Dada aku berdetup kencang melihatkan kegebuan tubuh cikgu Rina yang putih melepak.
Purghhh …..memang solid body dia…mantap…mana tak budak-budak ragbi geram nengok dia.
Aku angkat kedua dua belah lutut cikgu Rina dan biarkan ianya sedikit mengangkang. Aku tumpukan sepenuh perhatian pada celah kangkangnya. Punyalah cantik alur pantat cikgu Rina yang berwarna kemerah-merahan. Persekitaran kulit yang putih melepak di situ menyebabkan kemerahan pada alur berkenaan begitu jelas tertonjol.

Aku pun sembamkan muka aku ke bibir pantat cikgu Rina. Memang pantat itulah yang dah lama aku berahikan. Mula mula aku jilat kat bibir yang lembab tu. Kemudian aku turun sikit sampai kat luruh pantat. Bila aku jilat jer bibir lurah tu, secara automatik punggung cikgu Rina terangkat-angkat. Bahkan siap dengan mengerang sekali,"Arghhh arghhhhh... arghhhhhhhhh....!!''.

Punyalah puas hati aku bila cikgu Rina cetuskan respon yang macam tu. Aku pun naik syok dan tambah cenderong nak pergiatkan usaha aku. Aku bukak pantat dia lebih luas. Kemudian aku jilat kat situ dengan jilatan yang amat rakus. "Urghh rghhhhhhhh.....!!!!" Macam bunyi nak terberakkan tahi keras cikgu Rina mengerang.

"Sedapnya....!".

Aku gosok gosokkan lidah aku pada lubang pantat dia. Aku jolek jolekkan lidah aku tu sedalam yang mungkin. Bila sampai kat dalam, aku kisar kisarkan lidah aku di situ. Air mazi yang terpancar dari pantat cikgu Rina jangan katalah banyaknya. Lidah aku bagaikan bermandi di dalam kolam air mazi yang melimpah ruah. Ianya rata memaliti lidah, bibir dan memenuhi ruang di dalam mulut aku. Air yang keluar itu aku hirup sampai abisss.....! Sedap! Memang sedap ........!

"Arkkkkkkkkk!!!" tetiba cikgu Rina menjerit kecil. Jeritannya itu berbau sakit bercampur sedap. Oleh kerana terlampau geram, rupa rupanya aku tergigit kat biji kelentit dia. Tapi aku rasa seronok pulak pekena cikgu Rina macam tu. Jadi aku terus mengulanginya. Aku jilat jilat kelentitnya. Kemudian aku gigit gigit manja. Begitulah bersileh ganti ku pekenakan biji kelentit cikgu Rina. Setiap kali aku gigit, cikgu Rina mengelupur dan mengerang macam kena kejutan letrik. Aku layan dia macam tu sampailah puas hati aku.

"Kai.... Please .......! cikgu tak tahan nieee....!" Masa tu dia dah tidak lagi kenal akan soal harga diri dan erti seorang guru. Unsur unsur kehormatan sudah diketepikan semasekali. Aku dengan bangga mencemari kemurnian martabatnya sebagai seorang guru.

Tau tau saja konek aku pun dah tercacak semula. Betullah kata kata kawan aku kat sekolah. Muka cikgu Rina ni memang muka yang senang buat konek keras.
Bila konek dah keras, aku mulalah berhajat nak jolok kangkang dia pulak. Memang itu pun khayalan semua lelaki kat sekolah aku tu. Selagi konek aku tak ceret dalam pantat dia, selagi itulah hati aku tak senang. Bagi aku itulah mercu kejayaan usaha aku mengheret cikgu Rina ke lembah kecurangan.

"Kaiiiii plzzzzz........ plzzzzzz .!" cikgu Rina merayu. Nada penyampaiannya begitu nazak sekali. Rayuan sebegitu telah buatkan konek aku terhangguk hangguk bertambah steam. Tapi aku saja jer buat tak dengar sebab nakkan dia merayu lagi. Aku pun terus lagi jilat jilat pantat dia.

Aku pun bangun melutut. Batang aku yang keras seperti batu itu ku gesel geselkan pada biji kelentit cikgu Rina. "Ooooohhhhhh.....!!!! Kaiii...... Ohhh... plzzz ...!!!" cikgu Rina merengek dengan penuh manja.

Aku pun ketuk ketukkan konek aku kat pantat dia dua tiga kali. Kemudian aku letakkan ia betul betul kat pintu masuk lubang pantat cikgu Rina. Dengan itu dah bersedialah konek aku untuk dijunamkan “Sejak form 4 lagi aku dah idamkan pantat ko ni" kata hati ku. "Kejap lagi, merasalah konek aku!" sambung kati ku lagi.

"Zzuuuuppppp......!!!" Dengan sekali henjut saja, separuh konek aku sudah pun terjolok masuk ke dalam lubang pantat cikgu Rina. "Ketat betul pantat ni, walaupun dah banyak batang jolok!" kata hati ku. Tapi yang ketat itu lah yang memang aku suka.
"Ooohhhh...!!!! aku dengan cikgu Rina sama sama mengeluh. Dalam masa yang sama, cikgu Rina telah merapatkan kedua belah pehanya. Tindakan cikgu Rina telah merencatkan kemaraan konek aku. Itu pasal hanya separuh saja yang berjaya aku jolok masuk.

"Kenapa cikgu Rina kepit?" tanye ku. "Be... be... besar sangat Kai...!" Terketar ketar suaranya menjawab pertanyaan aku. "Sakit...! kena masukkan slow.... slow!" sambungnya lagi. "Ok...! Kai make it slowly.....'' aku jawab.
Barulah cikgu Rina buka semula kangkangnya. Bila rasa dah cukup selesa aku mulalah jolok konek aku masuk pantat cikgu Rina secara perlahan lahan. Punyalah sempit dan punyalah sedap pantat cikgu Rina tu. Tapi yang lecehnya, kepuasan aku jadi amat terbatas kerana teknik yang sebegitu perlahan. Terlalu sukar bagi ku untuk melanjutkan kesabaran. Jadi aku mulalah mengatur posisi yang memastikan cikgu Rina tak berpeluang merapatkan kangkangnya. Kali ini aku tak akan benarkan dia menghalang kemaraan deras konek aku. Tangan aku kepak kedua-dua peha dia agar kangkangan terbuka dengan luas.
Bila semua dah ready, aku pun rodoklah konek aku selagi mau. Jawabnya sampai tersantak bibir pantat cikgu Rina bila kena penangan aku tu. Memang terkedik kedik kaki cikgu Rina cuba nak rapatkan kangkangnya. Tapi usahanya kali ni sia sia. Sepanjang panjang konek aku tu berjaya juga aku benamkan ke dalam pantat cikgu Rina.

Aku menjolok sambil atas badan cikgu Rina. Posisi begini memudahkan aku untuk mengawal keadaan. Maka bermulalah sesi sorong tarik batang aku in and out. "Kaiii....... Yours is toooo big and too long." cikgu Rina bisik kat telinga aku. "Plezzzz.... make it slow...! cikgu Rina takut koyak nanti...!" Bersungguh sungguh dia merayu.

Tapi tak sedikit pun keluh sakitnya dapat meraih simpati aku. Aku terlalu asyik menikmati kesedapan pantat cikgu Rina. Punggung aku pun tetap juga terus mengepam. Kali ni aku laju sikit rentak henjutan sebab aku rasa ada sikit kelicinan pada lubang pantat cikgu Rina. Mungkin air dah banyak keluar, sebab aku rasa bulu bulu aku pun dah basah berlendir dan melekit lekit.

Sambil tu, bibirnya yang merah merkah tu aku kucup bertalu talu. cikgu Rina hanya mampu menerima aja. Di dalam keadaan bertelanjang bulat, tubuh kami bersatu macam pisang kembar. Selama beberapa minit kami leka beromen sorong tarik camtu sebegitu rupa. Lepas muka, kat tengkok pula aku kerjakan. Terkuyu kuyu mata cikgu Rina. Mulutnya tercunggap cunggap. Nampaknya dia memang suka dikerjakan macam tu.
Dalam diam-diam aku rasakan dia seronok dan ghairah dengan jolokan batang aku. Mana taknya, sambil merengek..tangan dia mengusap-gusap rambut aku masa aku sorong tarik batang dalam pantat dia.
Dah puas cara tu aku tiarapkan dia, aku pusingkan cikgu Rina untuk buat cara doggy. Nampaknya cikgu Rina pun tidak lagi menyuarakan sebarang keluhan. Mungkin pantatnya dah mula serasi dengan konek aku. Malahan cikgu Rina sendiri macam dah faham faham yang aku nak buat cara doggie. Dia sendiri adjust punggung tonggek menaik tinggi sikit. Sebelum aku cocok pantat dia, aku jilat dulu lendir lendir yang ada kat pantat tu. Lepas tu lubang jubur dia pun aku jilat sekali kasi bersih.
Tak lama kemudian, aku pun masokkan konek aku kat pantat dia melalui jalan belakang. Fuhhhhh....!!!!! Ketat main ikut belakang nieee. Namun kali ini mudah aje dapat aku sarangkan seluruh konek kat dalam pantat cikgu Rina. Ishhh..... rasa macam bergigi gigi pulak.....!
Itulah yang menambahkan rasa nyilu kat kepala takuk aku tu.
"Aaaaahhh....!!! Aaaahhhhhh...!!!! Kaiiii...! kaiiiii... ...!" pinta cikgu Rina. "Emmmmmmm.....!!!!
Nampaknye dia dah boleh tahan dengan kebesaran batang aku nihhh." kata hati ku. Aku pun hayunlah dengan lebih ganas. Bunyi cupppp... capppp.......cuppp !!!!! jelas bergema di dalam bilek itu.

Semakin ganas aku menghenjut, semakin kuat bunyi Plup plap apabila peha aku berlaga dengan punggung cikgu Rina. Tangan aku lak meramas ramas teteknya. Semakin diramas, semakin membesar tetek tu. Pantat cikgu Rina pula dari masa ke masa mengemut gemut konek aku.

Memang berasap kepala aku bila cikgu Rina lakukan kemut yang sebegitu rakus.
Kemut punya kemut akhirnya berjaya juga pantat cikgu Rina memerah hasil dari konek aku.

Masa tu aku dan cikgu Rina sama sama terpancut! Sambil aku memancut sambil itu jugalah cikgu Rina terkemut kemut ganas. Naik juling biji mata aku menghirup kenikmatan yang maha sedap itu. Setiap kali dia kemut, setiap kali jugalah air mani aku bersembur di dalam pantat cikgu Rina. Punyalah banyak dan punyalah pekat setiap pancutan tersebut. Entah berapa kali ianya berlaku, aku pun dah terlupa nak kira. Tau tau saja aku dah tersepok dengan keletihan yang amat sangat.

Lutut aku berasa lemah sekali. Aku terus terduduk pada posisi mengadap bontot cikgu Rina yang masih bersujud menunggeng. Aku perhatikan pada keadaan pantat yang baru saja mempuaskan konek aku. Aku amat tertarik dengan aku yang ku lihat itu. Hasil kerja kami berdua, jelas meninggalkan kesan yang amat ku banggakan. Kelikatan air mani aku bagaikan bertasik di dalam pantat cikgu Rina. Limpahan cecair yang serba putih itu sedikit demi sedikit meleleh keluar dari lubang pantat cikgu Rina. Palitan air mani aku juga cukup banyak menselaputi bibir pantat serta jutaian kelentitnya. Aku benar benar puas dan bangga dengan rezki yang telah konek aku perolehi.

3 Comments:

Blogger aku said...

“KERANA SATU KLIK MALAPETAKA BERTERUSAN DITERIMA HINGGA HARI KIAMAT
Oleh: Ismail Abu Bakar

Di zaman ICT dan Globalisasi ini kemudahan komputer dan email hampir ada pada setiap orang yang bekerja di sektor swasta juga kerajaan termasuk kepada pelajar-pelajar di kolej dan universiti. Kemudahan internet yang disediakan dengan kadar yang semakin munasabah menyebabkan kemudahan email ini menjadi semakin popular.Pernahkah kita terfikir dengan satu “KLIK” sahaja akan menyebabkan mencurah-curah dosa yang di terima secara berterusan hingga hari kiamat.
Apa yang penulis akan bincangkan adalah berdasarkan dua buah Hadis Sahih berikut.
Mahfumnya::
Ibnu Mas’ud r.a. berkata: Bersabda Nabi s.a.w. : “Tiada suatu jiwa yang terbunuh dengan penganiayaan, melainkan putera Adam yang pertama dahulu itu mendapat bahagian dari penumpahan darah itu, kerana ia yang pertama membuka jalan untuk penumpahan darah.”(Diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Imam Muslim)
Yang dimaksudkan di dalam hadis ini adalah kisah pembunuhan Qabil terhadap Habil kerana Qabil dengki terhadap Habil yang berkahwin dengan kembarnya yang lebih cantik.
Mahfumnya:
Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sesiapa yang mengajak kejalan hidayat, maka baginya dari pahala seperti pahala (sebanyak pahala)pengikutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dari pahala mereka. Dan sesiapa yang mengajak ke jalan sesat, maka menanggung dosa sebanyak dosa-dosa pengikutnya, dengan tidak mengurangi dari dosa-dosa mereka sedikit pun.
(Diriwayatkan oleh Imam Muslim)
Bagi memudahkan kefahaman akan maksud hadis-hadis di atas dan berkaitan dengan konteks kehidupan kita pada zaman ICT ini, mari kita ambil iktibar dari kisah berikut. Zack baharu tamat belajar di sebuah universiti kemudian di terima bekerja di sebuah syarikat ICT. Setiap pekerja dibekalkan dengan komputer, alamat email dan internet akses bagi memudahkan urusan kerja seharian.Zack mempunyai ramai kawan dan mereka berhubung melalui email setiap hari. Masa lapang Zack diisi dengan melayari laman web lucah. Kegemarannya ialah memuat turun (download) gambar-gambar lucah itu kemudian berkongsi dengan kawan-kawannya melalui email. Dia mempunyai “email group” dan ada 50 alamat email kawan-kawannya di dalam “emailgroup” tersebut.
Sekali menghantar email, dia akan menghantar kepada “emailgroup” tersebut.Selain daripada itu dia juga suka menghantar semula email yang diterima daripada rakan yang lain ke “emailgroup”. Di antara kandungan email itu adalah kisah-kisah yang mengaibkan seseorang seperti video klip bercium di dalam lif, kisah seluar dalam yang dijumpai di dalam periuk di restoran mamak dan seumpamanya lagi yang kebanyakannya adalah perkara-perkara yang nafsu kita seronok membacanya dan melihatnya tetapi hukumnya adalah jelas haram di sisi syariat Islam.
Pada suatu hari ketika pulang dari tempat kerja Zack terlibat dengan kemalangan jalan raya dan kembali kerahmatullah di tempat kejadian.
Di dalam Islam telah sepakat ulama’ bahawa hukum melihat gambar-gambar lucah, menyebarkan fitnah, membuka aib dan seumpamanya adalah haram serta berdosa kepada mereka yang melakukannya dan menyebarkannya.Untuk memudahkan kefahaman, katakan Zack telah mendapat satu dosa kerana menghantar gambar-gambar lucah kepada kawan-kawannya. Gambar tersebut diterima oleh 50 orang kawan-kawannya melalui email. Kesemua kawan-kawannya seronok dengan gambar tersebut dan meredai perbuatan Zack maka setiap kawannya mendapat satu dosa manakala dosa setiap kawannya itu juga diberikan kepada Zack jadilah sekarang dosa Zack 1+50 = 51.Setiap kawan-kawan Zack itu pula menghantar gambar tersebut kepada 10 orang lagi,maka sekarang dosa Zack akan bertambah lagi menjadi 1+50+500=551 dosa. Kemudian setiap sepuluh orang itu menghantar lagi kepada 10 orang yang lain, bertambahlah dosa Zack menjadi 1+50+500=5551. Begitulah seterusnya.
Zack telah meninggal dunia, email nya masih lagi tersebar, maka akan berterusanlah dia mendapat dosa selagi email itu berlegar di ruang cyber hingga hari kiamat. Begitulah iktibar yang boleh diambil daripada apa yang berlaku kepada Qabil, setiap jiwa yang mati dibunuh kerana hasad dengki manusia, maka dosa membunuh itu akan juga sampai kepada Qabil hingga hari kiamat. Bayangkanlah berapa ramaikah jiwa yang telah
kena bunuh dengan zalim sejak dari zaman nabi Adam hingga sekarang? Dan berapakah dosa yang terpaksa ditanggung oleh Qabil di akhirat kelak?
Berbalik kepada kisah Zack, katakan sebelum meninggal dunia, Zack telah sempat bertaubat, insya’Allah dosa manusia terus dengan Allah, seperti meninggalkan puasa, zakat dan solat fardu akan Allah ampunkan tetapi dosa kita sesama manusia hanya Allah akan ampunkan bila insan tersebut mengampunkan kita. Zack telah menyebarkan perkara
yang menyebabkan orang lain berdosa, bagaimanakah dia nak mintak ampun dengan semua yang menerima email tersebut? Selagi mereka semua tidak mengampunkan Zack maka selagi itulah dia akan terima dosa hingga kiamat kelak.
Inilah malapetaka yang sangat besar pada zaman ICT ini. Dengan sekali klik sahaja saham dosa akan mencurah-curah sampai kepada kita. Sebab itu setiap kali apabila kita menerima email, hendaklah berhati-hati, jika kandungan email itu adalah gambar lucah atau yang mengaibkan seseorang muslim lain atau sesuatu fitnah hendaklah segera dibuang dan jangan ada sedetik pun didalam hati untuk seronok dengan benda yang haram bagi mengelakkan kita dan pengirim dari berdosa.
Yang sebaiknya jika yang diterima itu haram, nasihatkanlah pengirim supaya bertaubat dan berhati-hati di masa-masa akan datang.
Sebaliknya jika kita menyebarkan perkara-perkara yang baik dan diredai oleh Allah SWT yang pastinya ganjaran pahala yang di terima pasti mencurah-curah selagi ia masih terus di sebarkan.
Wallahhu’alam
Sumber: tranungkite.net

12:25 AM  
Blogger AINAL YAKIN said...

pasal nafsu ni hanya manusia terpilih saja rasanya akan selamat.........dari kejahatan nafsunya sendiri.........itupun ..selepas......ilmu ...dan amalan ...yang baik......yang ikhlas....

12:14 AM  
Blogger nur shahirah said...

This comment has been removed by the author.

4:10 AM  

Post a Comment

<< Home